PhDr. Jiří Jaroš Nickelli: Zničené mladší generace Ukrajiny

Ztracené generace!
Toto se Západu bezpochyby podařilo na výbornou.

Zničit střední a mladé generace Slovanů Ukrajiny a poštvat je NAVŽDY proti Rusku a ostatním Slovanům.

I u nás se přišlí Ukrajinci často na nás dívají jako na méněcenné Untermenschy.

Jejich výchova k šovinismu – nejde o nacionalismus!  jde o fašistický šovinismus – zapustila tak hluboké kořeny, že ji nebude možno vymýtit po celá desetiletí, a možná po sto let. Slovo nacionalismus oni zneužili podle svých vůdců Bandery, Šuchevyče a Melnika. O nacionalismus nikdy nešlo, jde o šovinismus fašistické podstaty.

Šovinismus, vzniklý na západě (nazvaný podle francouzského autora) je ideologie národní nadřazenosti a současně nenávisti k takzvaným méněcenným národům, kdežto skutečný nacionalismus je vedle uznávání vlastního národa naplněn úctou k národům jiným, což šovinismus zásadně vylučuje!

Zatímco nacionalismus lze označit synonymicky jako patriotismus, šovinismus je praotcem fašismu, rozvinutého učením Mussoliniho v italských poměrech. O těchto fatálních rozdílech ideologií se ovšem v dnešních školách takzvané evropské Unie zásadně mlčí, anebo se vše překrucuje.

Mechanismus tohoto procesu byl de facto stejný, jako při rozbíjení federativní Jugoslávie. Tam byly rovněž vypěstovány neoustašovské fašistické síly zejména v Chorvatsku, dále muslimské síly v Bosně, kde dokonce působily trupy Usámy bin Ládina, dokud byl spojencem Západu. Rovněž se zapojily síly takzvané UCK ve vražedném útoku na Srby a Srbům loajální Albánce Kosova. Jak toto vše skončilo, je notoricky známo.

Toto je daleko nebezpečnější fenomén, než porážka ukrajinského vojska. I když Rusové zvítězili, šovinismus a fašismus zůstává dál v západní a střední Ukrajině jako smrtící virová nákaza. Denacifikace se může zdařit pouze tam, kde obyvatelé Ukrajiny nebyli infikování touto ideologickou nákazou. Je to stejný problém, jako byla „denacifikace“ Chorvatska, Bulharska,  Rumunska, Maďarska, Albánie, a baltských zemí – kde se ovšem nikdy zcela nezdařila! Nacismus ve všech těchto zemích skrytě přežíval i v časech východního bloku, stejně jako fašismus přežíval například ve Španělsku a Portugalsku, v Itálii nebo v Rakousku.

Je to totiž generační kolaps, který nelze vyřešit jednou nebo dvěma generacemi. Zde se naplnil scénář nacistů, který aplikoval starověkou strategii Mistra Sun:

„Chceš-li zničit nepřátelskou zemi, znič její tradice, kořeny, jazyk, dějiny a kulturu. Postav staré proti mladým a všechny korumpuj!“

Právě tuto strategii aplikoval například nacistický generál Gehlen ve své knize Zpravodajské služby v akci (u nás vydalo Naše vojsko). Sluší připomenout, že Reinhard Gehlen, kdysi za II. světové války náčelník zpravodajského štábu pro východní frontu, byl po válce omilostněn Američany a sloužil CIA. Poté byl povolán do západního Německa, aby tam zformoval Bundes Nachrichten Dienst – Německou zpravodajskou službu, zaměřenou na země socialistického bloku Varšavské smlouvy. Právě on to byl, který na naše hranice posílal různé agenty, které pak zadržovali naši pohraničníci – a právě tento fakt dnes vyvolává takový hon na naše Hraničáře. Po jeho odchodu do penze převzal centrálu BND v Pullachu u Mnichova další nacista, generálporučík Gerhard Wessel… takto vypadala „denacifikace Německa“, můžeme konstatovat s hořkým smíchem. 

Existuje na to kopa dokumentů, a dokonce knih nikoli bolševiků, ale západních renomovaných specialistů. Ke klasickým dílům tohoto typu náleží například monografie Erica Lichtblaua, „Nacisté ve službách USA. Jak se Spojené Státy staly útočištěm pro Hitlerovy muže“ (U nás vyšla roku 2015).

Tak to vypadá s fašismem a nacismem v takových státech bez suverénní státnosti, jako jsou Kosovo, Ukrajina, Chorvatsko, nebo baltské státy.

Veřejnost záměrně matená lživými výklady dějin těchto zemí, pak nemůže pochopit fenomény, které „jakoby spadly s nebe“ po desetiletích údajného vítězství antifašismu a takzvané demokracie. Nic však nespadlo s nebe náhodně a nepochopitelně. Vše připravovaly centrály Západu po dlouhá desetiletí. Hnusné plody tohoto úsilí pak sklízejí dnešní státy od Baltu přes Ukrajinu až po Balkán.

Příspěvek byl publikován v rubrice ►DŮLEŽITÉ, Analytika, Kauza Ukrajina se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

23 komentářů: PhDr. Jiří Jaroš Nickelli: Zničené mladší generace Ukrajiny

  1. Anonym napsal:

    Všechna nenávist je uměle vyvolána, když se to hodí a Západ banderovce podporuje!!!!!

    • admin napsal:

      Souhlasím s Vámi.

      Před zničením evr. socialismu v SSSR nikdo neřešil téma, kdo je kdo ve smyslu národnosti. Tehdy se psalo a říkalo, že existuje pouze sovětský národ. A fungovalo to. Národnostní třenice během Velké vlastenecké války v letech 1941-1945 byly vymýceny. Kdyby tomu tak nebylo, faš. Německo by zválcovalo SSSR doslova na raz-dva-tři.

      Ono to bylo tehdy jako se syny knížete Svatopluka v dobách Velké Moravy. Pokud se pruty nerozpletly, zlomit je nebylo možné. Pakliže se rozpletly, bylo již snadné jeden po druhém je zlomit. To je celý smysl národnostní politiky v SSSR. A proto jsme svědky šílené nevraživosti mezi Ukrajinci a Rusy od r. 2014.

  2. admin napsal:

    Pane Procházka, zdravím Vás.

    První, o co Vás prosím, nepište Vaše příjmení jako „ProchAzka“, jinak si budu myslet, že jste RUR od Karla Čapka. )) A taky bych Vás prosil nepsat „Russko“ a „Russák“. Já taky nepíšu „USSA“, ale USA, či dokonce Německo SSmanů, ale Německo či SRN. Už jsem Vás na to upozornil jednou, tak se ovládejte. To jen na úvod.

    Nyní k Vašim slovům, byť jen stručně. Beztak to dopodrobna rozvádět nemá smysl, protože Vy nejste schopen nijak vysvětlit, PROČ Západ Gorbačovovi slíbil, že se NATO po rozpadu evr. socialismu NIKDY nebude rozšiřovat k ruským hranicím. Ministr zahraničí James Baker ujistil Gorbačova ještě před rozpadem SSSR, že když tento bude souhlasit se sjednocením Německa, nepohne se NATO už ani píď směrem na východ, přečtěte si to pozorně:

    https://nase-pravda.net/2022-08-31-02/

    Až mi toto okomentujete, můžeme se spolu teprve bavit o ostatním. Jinak to nemá smysl, nejsem ochoten s kýmkoli mlátit prázdnou slámu, pokud obejdeme bez řádného vysvětlení tuhle naprosto fundamentální věc, tedy rozšíření NATO až na dostřel Moskvy. Anebo si myslíte, že tuhle hru na kovbojku mají Rusi opětovat v duchu Karibské krize před 60 roky, tj. narvat rakety zpět na Kubu? Tohle chcete?

  3. admin napsal:

    Pane Procházka,
    k Vašim slovům mi dovolte stručně toto.

    Válka, kterou 24.2.2022 rozpoutalo Russko není omluvitelná ►A války USA, které rozpoutaly ve světě, omluvitelné jsou? Jak se do lesa volá, tak se z něho i ozývá. Proč Západ Gorbačovovi svatosvatě slíbil, že se NATO po rozpadu evr. socialismu nebude rozšiřovat k ruským hranicím? Povím Vám proč. Protože Západ má z Rusů akorát tak jen srandu, Západ Rusy nepotřebuje, potřebuje jen Sibiř. To je celé.

    Československá republika za osvobození od Německé okupace již zaplatila. ►A kdy nám zaplatí válečné reparace Německo? Patrně nikdy, že ano.

    Česká republika nemá k SSSR žádný dluh. ►Morální určitě ano. Tím, že ČR vstoupila do NATO.

    • Aleš ProchAzka napsal:

      Pane ADMINE,

      Prosím Vás neustále odbočujete od tématu. Autor článku použil myšlenkové konstrukce; které jsou neobhajitelné. Vy zaplňujete diskuzi tématy, které s článkem vůbec nesouvisí. Pokud se mýlím tak prosím o vysvětlení.

      ?????
      1) Jak muže omluvit invaze USA do Iráku současné vraždění Ukrajinců ?

      2) Může nezaplacení válečných reparací BRD nějak omluvit vražděni civilistů a Ukrajině.

      3) Česká Republika SSSR nikdy nic neslibovala. Máte nějaký relevantní důkaz? A i kdyby to byla pravda.

      Podle vašich argumentů shrnutí: Litva vstoupí do NATO – proto Russko zaútočí na Ukrajinu – proto Ukrajinci budou Russko milovat???????
      Můj názor je že za nenávist Ukrajinců k Russákům muže Carské Rusko-SSSR a Russká Federace. První dva státní útvary se k Ukrajině chovali jako ke kolonii a Russká Federace je teď vraždí stejně jak fašistické Německo a Tataři dohromady. To opravdu na velkou lásku do budoucna vypadá.

  4. Anonym napsal:

    Socialismus výchovou nenávist odstraní!!!

  5. Ivanka Olga napsal:

    Za SSSR by žádná nenávist nebyla, ani žádná válka. Socialismus by lidi vychoval, a nedovolil by žádnou protilidovou, nenávistnou propagandu.

  6. Ivanka Olga napsal:

    Pokud byla nenávist, tak se dá národ převychovat a to jde jenom v socialismu. Obyčejní lidé proti sobě nepůjdou, jen boháči způsobují antagonistické vztahy, proto Kristus, Jan Hus, Lenin, Marx a další velcí mužové v historii usilovali o spravedlnost a rovnoprávnost, bez nichž nikdy nebude svornost.

    • admin napsal:

      Paní Ivanko, klidnou neděli Vám přeji.

      Napsala jste, že „obyčejní lidé proti sobě nepůjdou, jen boháči způsobují antagonistické vztahy“. S druhou půlkou věty souhlasím, avšak s tou první už ne. Vysvětlím.

      Když ke konci roku 1989 v ČSSR začaly bouřlivé společenské protesty proti režimu, vyrazily do ulic úhrnem až miliónové davy národa. Položme si tedy zásadní otázku: ti obyčejní lidi v ulicích šli proti sobě nebo naopak? Každá mince má dvě strany. Tu přivrácenou, ale i tu odvrácenou. Kdyby totiž obyčejní lidé nepodporovali boháče ve volbách, na pracovišti a taky ve válkách, nikdy by boháči nemohli diktovat světu vlastní pravidla života.

      K tomu uvedu jen dva příklady, zato ale více než jednoznačné:

      1) kovidový teror proti národům planety
      2) válka na Ukrajině

      V obou případech obyčejní lidé podlehli satanské propagandě klamu a lži ve jménu vítězství boháčů. Kdo na Ukrajině bojuje? Dcerky a synci ruských a ukraj. oligarchů? Ale kdeže! Chudobní žoldáci za dolary, ideologii dobra a zla v tom nehledejte, ta už dávno nehraje žádnou roli. Bojují tam ti, kteří by si jinak nevydělali ani na skývu chleba. Boháči na obou stranách fronty se jen řehtají smíchy, vrána vráně oči nevyklove!

      • Anonym napsal:

        Je vidět, že komunistická strana obyčejný lid vedla špatně!!!! Ryba smrdí od hlavy.

        • admin napsal:

          Paní Ivanko, zdravím Vás!

          Zčásti pravdu máte. Např. v tom, že dělnická třída byla na tom finančně často lépe než inteligence. Např. má sestra po absolvování VŠ v 80. letech měla nástupní měsíční plat coby SŠ učitelka 1800 Kčs, zatímco kdejaký pomocný dělník ve fabrice bral min. to samé jakbysmet, kvalifikovaní dělníci s maturitou brali nezřídka i dvojnásobek toho, co pobírala tehdy má sestra. A s přesčasy brali i trojnásobek. To vedlo převážně k tomu, že v řadách dělnické třídy vyrostla děln. aristokracie typu „já jsem havíř a kdo je víc“. Tímto se zadělal nemalý problém, protože právě tito dělníci v listopadu 1989 tvořili jádro těch, kdo řvali v ulicích čs. měst proti režimu.

          To máte jako v rodině. Když děcko se stane rozmazlené penězi a dárky, aniž by byla odpovídající zásluha, stane se z něho drzý a rozmazlený spratek, který si neumí vážit toho, co se mu do života předkládá.

  7. Ivanka Olga napsal:

    Pane Procházka, Ukrajinci chtěli jít vždy s Ruskem. Jen jejich vůdci egoisté to chtěli jinak, protože takový Zelenskij má IQ mraženého filé. Klidně kvůli svému egu vyvolá Armagedon. Krym byl turecký, Kateřina Veliká ho připojila k Rusku a egoista Chruščov Krym daroval Ukrajině. Stalin za hladomor nemůže. To Západ nedodržel smlouvu o dodávkách obilí a potravin. V roce 1948 nám Stalin pomohl, když bylo sucho a velká neúroda od hladu, přestože sami měli málo. Tak nedělejte z něho démona, Rusové to vidí jinak. Stalin by zavedl 6hodinovou pracovní dobu a jeho socialismus by byl neporazitelný. Socialismus byl neporazitelný, pokud by ho zrádci zbabělci a prospěcháři nezničili.

    • Aleš ProchAzka napsal:

      Váš překladač funguje špatně, protože dělá gramatické chyby.
      Opravte si prosím Váš text anebo to napište radši v původním jazyce.
      Děkuji

  8. Anonym napsal:

    Hlad na Ukrajině zavinil Zlodějský, koloniální západ. Nedodržel smlouvu se Stalinem, nedodal obilí, co slíbil. Věříte gebls. propagandě jak malá děcka. Potřebovali Stalina zničit. Ukrajina chtěla vždycky jít s Ruskem, až na pár egoistů, kteří mají podporu v západu a médiích. Za SSSR by byl klid a dnes už i prosperita, které se parazitní zlodějská elita bála jako čert kříže. Ale je tu ještě Čína, lidstvo půjde cestou socialismu pod vedením komunistů.

  9. Aleš ProchAzka napsal:

    add1) Ukrajinci nesnáší Russáky od konce WWI
    add2) Russáci akcelerovali nenávist Ukrajinců k Russům při hladomoru v třicátých letech minulého století
    add3) Ukrajinci chtěli vybojovat svobodu v průběhu WWII a byli poraženi v padesátých letech minulého století
    add4) Russáci ukradli Ukrajině území v roce 2014
    add5) Russáci vyzbrojili teroristy kteří válčí s Ukrajinou již 8let
    add6) Russácká armáda vtrhla na území Ukrajiny v únoru 2022

    1) Opravdu si myslíte, že tyto prasárny Russákům celou dobu platily USA, GB, BRD proto aby je Ukrajinci nenáviděli?
    2) Poláci/Bulhaři/Slováci/Češi jsou většinově na čí straně?

    • admin napsal:

      Pane Aleši, brzděte ve svých výlevech, ano?

      Mám k Vám návrh, pokud chcete rozumně diskutovat.
      Zaujměte stanovisko k tomuto:

      https://www.expres.cz/zpravy/volyn-volynsky-masakr-polsko-ukrajina-ceska-televize.A180910_160140_dx-zpravy_stes

      • Aleš ProchAzka napsal:

        Ve 20. století pod vládou Russáků zahynulo 17 milionů Ukrajinců. Nejvíce jich zahynulo při hladomorech způsobených Russaky cca 8 milionů. Další velkou skupinou je nasazení Ukrajinců v rudé armádě 3 miliony. Nikdo nedokáže zhodnotit zvěrstva na nevinných lidech (co je větší svinstvo). Ale cca 60 tisíc nevinných civilistů zavražděných ukrajinským terorem proti 17 milionům zavražděných Ukrajinců Rusským terorem mne matematicky vychází jedem zabitý civilista na 733,3 Ukrajinců, ale oproti tomu jedem zavražděný Ukrajinec vychází na 14,65 Russáků a to jen za 20. století. Psychopati (pro Vás chcete-li fašisté) jsou v každém národě – matematika mne říká, že mezi Russáky je jich z hlediska počtu mrtvých 50,06693438152611x více, a nebo jsou tolikrát brutálnější.

        A teď prosím o odpovědi na mé otázky.
        Děkuji

        • Ivana napsal:

          Citát: „Fašismus neslibuje lidem nic jiného než návrat do doby kamenné.“
          Citát: „Zloději došli své pomsty, když MARX usvědčil měšťáky z krádeže.“
          Citát: „Nejlepší vlády jsou ty vlády, které nás učí jak si máme vládnout sami.“
          Citát. „Fašismus neslibuje lidem nic jiného než návrat do doby kamenné.“

          Fašismus na Ukrajině je podplacený Zlodějským koloniálním Západem. Hladomor nebyl zaviněný Stalinem, ale Zlodějským Západem. Slíbili Stalinovi potravinovou pomoc, ale slib nedodrželi!!! Rusové jsou nejhodnější národ, to se ví dávno. Za 3 milióny mrtvých Ukrajinců může fašismus, nikoliv Rusko!!!

        • admin napsal:

          Pane Aleši, klidnou neděli.

          Za Vaše slova díky, byť jste mne ve smyslu argumentace nijak nepotěšil. Všiml jste si mého odkazu? Není to ani od Rusů, ale ani od komunistů, či jiných levičáků, nic takového. Byl bych proto rád, kdybyste svá tvrzení jakkoli doložil odkazem na zdroj web. stránky, která tohle tvrdí. To je běžná praxe při práci s internetem. )
          Když na zdejším webu cokoli přeložím z cizího zdroje, uvedu výchozí web. adresu, abych nebyl za blba, chápete. )

          A nyní k věci. Napsal jste, že „ve 20. století pod vládou Russáků zahynulo 17 milionů Ukrajinců“.

          1) Neznám národ Russáků, když tak ruský národ, čili národ Rusů. Na internetu o Russácích zmínka není, čili tohle neřeším.

          2) Netuším, jak jste přišel k číslu 17 miliónů Ukrajinců. Opět to samé, doklad z Vaší strany v podobě web. odkazu chybí. Sázet čísla jako ve Sportce umí kdekdo. Mne však zajímají dějinná fakta, ne dohady.

          A jedním z těch faktů je i to, že kdyby 144 tisíce rudoarmějců nepoložily své životy při osvobození Československa od německých okupantů, tak jsme my dva tuhle diskusi zde zcela jistě nevedli. Konec konců, když už je řeč o obětech ve II. světové válce. Zhruba jedna třetina všech lidských obětí oné válečné vřavy připadá na SSSR, tedy až 27 miliónů obětí. I když vezmeme v potaz dolní hranici statistiky, tedy více než 23 milióny sovětských obětí, je to příšerné, poučte se, pane Aleši:

          https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d1/World_War_II_Casualties.svg

          https://cs.abcdef.wiki/wiki/World_War_II_casualties

          P.S.
          To, o čem jsem se zmínil výše, ví i frontman slavné skupiny „Pink Floyd“ Roger Waters:
          https://nase-pravda.net/2022-08-07-04/

          • Aleš ProchAzka napsal:

            Válka, kterou 24.2.2022 rozpoutalo Russko není omluvitelná počtem zemřelých občanů SSSR. Československá republika za osvobození od Německé okupace již zaplatila. Česká republika nemá k SSSR žádný dluh.

      • Aleš ProchAzka napsal:

        Dobrý den Všem,

        Chtěl bych se vrátit k mému komentáři tohoto článku.

        Nesouhlasím s tvrzení autora, že za fašismus Ukrajinců muže západ.

        Nenávist Urajinců k Russákům má začátek dlouho v historii a zesiluje neustále. Ukrajinci nechtěli být nikdy součástí žádné říše. A proto začali postupem času za příkoří která jim byla prováděna nenávidět (a můžem to pojmenovat různě – nacismus, fašismus rasismus) vše Russké.
        V okamžiku kdy prohráli Russáci studenou válku (vlastní vinou) Ukrajinci využili příležitosti a konečně vyhlásili vlastní stát. Russáci tuto skutečnost nikdy nepřijali a snaží se vrátit Ukrajinu pod svoji správu.
        Pokud prohrají válku která je vedena ze strany Russka (žádná specoperacija – hnusná nevyhlášená válka), je zcela jasné, že jejich nenávist (a můžete tomu říkat jak chcete třeba fašismus) k Russákům bude pokračovat i v dalších generacích.
        Za nenávist Ukrajinců k Russákům je odpovědné pouze Carské Rusko, SSSR a Ruská Federace v tomto pořadí. Za vlády těchto státních útvarů zemřeli miliony Ukrajinců hladem, ve válkách, v trestaneckých táborech (v tomto bodě to byli “pouze” statisíce).

        Moje otázka na Autora článku je:
        Co má společného USA z hladomory 20. století na Ukrajině?
        https://www.armadninoviny.cz/hladomor-byl-stalinuv-trest-vzpurne-ukrajine.html
        Co má společného Francie dobitím Ukrajiny Carským Ruskem a Habsburskou monarchii?
        https://cnn.iprima.cz/prehledne-rusko-proti-ukrajine-vse-o-staletem-sporu-a-vlade-nad-stredem-sveta-55813
        Co má společného BRD s vyzbrojením teroristů v Dobasu?
        https://www.e15.cz/zahranicni/kyjev-na-donbasu-je-deset-tisic-ruskych-vojaku-1197584
        Co má společného GB s obsazením Krymského poloostrova Russkou armádou?
        https://www.respekt.cz/tydenik/2014/17/zeleni-muzici

Napsat komentář: Ivana Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *